Siirry pääsisältöön

Jakso 3 - Minkälaisen koulu- ja uramaiseman olet maalannut?

Olipa ihana keskustella opettajuuteen ja koululaisuuteen liittyvistä kokemuksista. Muisteltiin, millaista oli hakea opettajankoulutukseen, ja miten eri syistä sinne lähdimme. Entä mitä pitäisi tapahtua, että Milla ja Kati palaisivat luokanopettajiksi? Miten innostavaa työssä oppiminen, täydennyskoulutus tai vaikka arvioinnin kehittäminen voivat olla? Miten hanurin jakaminen liittyy työhön?

Tässä Karakia jolla aloitimme jakson: "Ko te kawa o runga, Ko te kawa o raro, Ko te kawa ora, Ko te kawa ora, E Rongo e whakairihia ki runga, Turuturu o whiti, whakamaua kia tina! Tina! Hui e! Tāiki e!" / "‘Tis the life essence of the sky, ‘Tis the life essence of the land, ‘Tis the life essence of enlightenment, Together in unity, Ready to progress our collective purpose!"

Kolmannessa jaksossa mainittuja lähteitä ja linkkejä:


Teköälyn avulla luotu jakson kuvituskuva.

Kommentit